۱۳۸۸ خرداد ۱۹, سه‌شنبه

بیانیه

1- بیانیه آیت الله العظمی یوسف صانعی، از صدا و سیما پخش نشده، ایشان تأکید کرده اند که به نحوی در انتشار آن بکوشیم.
به دروغگو رأی ندهیم.
رای دادن به کسی که دروغ بگوید گناه است/شرکت در انتخابات لازم عقلی است

2- برای حقانیت موسوی همین بس، که از اون جبهه به این جبهه آمدند، از این جبهه به اون جبهه نمیروند. اینها سنده، گروهی که پول دولت براش خرج میشه، وقتی میاد، فقط یه گروه نیست، نماد یه جمعیته. اینها حر های زمانه ما هستند:
مسئولین ستادهای احمدی نژاد به حامیان میرحسین پیوستند
زمانی بر مردم خواهد آمد که در آن ارج نیابد مگر فرد بی‌عرضه و بی‌حاصل، و خوش طبع و زیرک دانسته نشود مگر فاجر، مورد اعتماد قرار نگیرد مگر خائن، و به خیانت نسبت داده نشود مگر فرد درستکار و امین، در چنین روزگاری بیت‌المال را بهره شخصی خود گیرند، و از قرآن جز نشان نماند، و از اسلام جز نام.
- امیرالمؤمنین

درخانه اگر کس است، یک حرف بس است...

7 comments:

حمیدرضا گفت...

سلام
اولا که از کی تا حالا این بنده خدا شده آیت ا.. العظمی؟
دوما که محمد جان کسانی که بخواهند با نظر این آقا رای بدهند قبلا تصمیمشان را گرفته اند. لذا برای دیگران خریداری ندارد
در هر حال تلاش و شور تو مرا هم تحت تاثیر قرار می دهد. موفق و موید باشی

Mohammad KhoshZaban گفت...

به حمیدرضا:
علیک سلام
ایشون مدتها پیش آیت الله العظمی شده اند. ایشون از سال 54 تدریس خارج شروع کرده اند.
بالاخره من وظیفه دیدم پخش حرف ایشون رو.
راستی، ایشون دادستان کل انقلاب بوده اند.
این جا خوندنیه:
http://www.saanei.org/page.php?pg=biography&lang=fa


قربان شما

سعید گفت...

albate in khabar 2vomi yekam ye jurie... shabihe un site hast ke masalan tarafdare musavi bud bad tarafdarisho pas gereft

Mohammad KhoshZaban گفت...

به سعید:
من که چندین جا خونده ام
نامه هم خیلی مشتیه، ولحنش هم به احمدی نژادی ها میخوره
تقریبا یقین دارم به درستیش

ناشناس گفت...

سلام،
"زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی ایشان یک سفر به کردستان داشت و در اونجا گفت ما بررسی کردیم و فهمیدیم معنای "مولا" در فرمایش پیامبر در غدیر خم همان است که برادران اهل سنت می گویند(یعنی دوست)."
بعد از آن آقای وحید دیگه آقای خاتمی را به حضور نپذیرفت مگر به شرط پس گرفتن حرفاش.
این مطلب را برای این گفتم که تو که اینقدر زیر بیرق اصلاحات سینه می زنی و می دونی نتیجه اصلاحات، اصلاح در اعتقادات و ... هم هست چه جوری می تونی تو روی پیامبر و علی (ع) نگاه کنی؟
البته این را هم قبول دارم که احمدی نژاد هم کمتر ار اونا به اسلام و اعتقادات مردم ضره نزد. فقط می خوام بگم که رشد تحصیلات عمومی تنها عامل عدم حمایت از اصلاح طلبان نیست. شاید تقوی هم بی اثر نباشد.

Mohammad KhoshZaban گفت...

به ناشناس:
اولا، سند؟ لینک؟ من تا بحال این رو در مورد شخصیت های دیگه هم شنیده ام. به نظرم دروغه، ولی سند رو بفرما.
ثانیا، حضرت امیر(ع) ما رو به حضور بپذیرند، ما کلاهمون رو هوا میندازیم. ما دنباله رو همان پیامبری هستیم، که برای ایجاد صلح، و امنیت، فرمان به علی(ع) داد که نبوتش را خط بزند.
دروغه هر کسی که میگه نتیجه اصلاحات، اصلاح در اعتقادات است. هر کسی که ذره ای کار تربیتی کرده، می دونه که وقتی با کسی در اعتقاد، اختلاف داری، هرگز نمیتونی با دعوا با طرف مقابل حرف بزنی. این مسئله وقتی مخاطبت یک قوم باشند، که به شدت سطح آگاهیشان پایین است، بیشتر میشود. یادتون رفته احادیث ائمه رو که به دو نفر که یک سوال میپرسیدند، جواب های مختلف میدادند؟
اتفاقا، فهم خود این مسئله، جزو همان تحصیلات عمومی است. کسی که فکر میکند در همزیستی با کسی که با او اختلافی دارد (که نه به لحاظ اعتقادی، که حداقل در مورد طرف مقابل، ارثی و محیطی، و به خاطر عدم دسترسی به منابع آزاد است) باید از روز اول دائم کتاب در حلقش کند، تحصیلاتش در این زمینه پایین است. ارتباطات، خود یک رشته است، کلی تحقیقات در موردش میشود. الحمدلله اقلا در این یک زمینه کسی نمیتواند مرا متهم به کم خواندن بکند، ولی آیا کتاب آنگاه هدایت شدم را خوانده اید؟ دیده اید که آن استاد، چگونه با تیجانی آغاز کرد؟
حتی مقایسه خاتمی و احمدی نژاد، در زمینه نابود کردن اعتقادات اسلامی مردم، شرم آور است...
ارادتمند

ناشناس گفت...

ظاهرا تعریف و یا برداشت شما از اصلاحات کمی آرمانی و غیر منطبق با وضعیت موجود است. مدارکی را در این باره به زودی ارایه خواهم داد(ان شا الله).