۱۳۸۷ آبان ۲, پنجشنبه

مواد درسی هر رشته

حسب الأمر یکی از عزیزترین دوستان، در مورد مهندسی عمران هم سایت مواد درسی شون به خدمتتون عرضه میشه، امید است که مفتخر به عنایات جنابش گردد(!):
این از دو تا لینک:

اما راه حل کلی برای پیدا کردن اطلاعات هر دانشگاه چیه؟
1- اسم دانشگاه رو همراه با دپارتمانی که میخواین گوگل کنید.
2- تو صفحه اصلی دپارتمان دنبال یه چیزی بگردین تو مایه های: Teaching یا Current Students بعد Teaching یا مثلا Lectures و روشنه که واسه زیر لیسانس، Undergraduate و واسه فوق Postgraduate رو برین- البته ممکنه بعضی دانشگاه ها برای ورود به این صفحه ها پسورد بخوان (مثل پزشکی دانشگاه خودمون) که در این صورت، در فیس بوک مثلا دنبال یه دانشجوی اون رشته اون دانشگاه بگردین و ازش درخواست کمک کنین.

پانوشت: ما همیشه در خدمتیم!

4 comments:

ناشناس گفت...

بابا خیلی ارزش گذاشتی!!! به قول معروف کوچه -بازاریش: دمت گرم
کلی از لینک ریاضیات آکسفورد دانلود کردم!
محمد خان دنبال ریاضی که سهله! دنبال فیزیک ، اقتصاد و هر چیزی که تشنه ات می کنه برو!به قول یکی از دوستان عزیزم خدا برات ریخته ، تویی که می تونی جمعشون کنی یا نکنی یا برگرفته از کتاب کیمیاگر، افسانه شخصی خودت را دنبال کن ! شاید روزی برسد که از دنبال نکردن آن حسرت بخوری!اگر دنبال کنی زبان کیهانی رو درک می کنی (از نظر من این زبان وجود داره ولی همه جا رو نمیشه و شاید اسمش در فرهنگ ما چیز دیگه ایه)وقتی این زبان رو فهمیدی اون وقت قدمی به آفریننده اش نزدیک می شوی و این هدفیه که ارزش داره!
مخلص

Mohammad KhoshZaban گفت...

برای ناشناسِ شناس(!):
سلامت باشی، قابلت رو نداره.
از کیمیاگر همه چیزش رو نپذیر. بزرگترین افسانه شخصی من، انجام وظیفه است در مقابل خدا. هر چند فعلا تضادی نیست، ولی تأکید زیاد روی امیال (افسانه) شخصی به همین جایی میکشه که به هر کی میگی این رو خدا نمی خواد، میگه من درونا میخوام این رو انجام بدم.
و البته ایده عمیق تو کیمیاگر هم که وحدت وجود بود که من شدیدا مخالفم باهاش!
البته من از کیمیاگر خیلی آموختم و واسه همین هم توصیه میکنمش، ولی یادت باشه همه چیزش خوب نیست...
خیلی مخلصترم

ناشناس گفت...

مخلصیم محمد خان!
مطمئنا کیمیاگر قرآن نیست، ولی من با خیلی چیز هاش حال کردم!نکات زیادی داشت که خیلی آموزنده بود ولی خوب مبناش چیزیه که با باطل مخلوطه!همین هم لذت بخشش می کنه همین که آدم باید حواسش جمع باشه.
ولی کلا هیچ چیزی دست نیافتنی نیست!(قول معروف نه قول مطلق)

سمیه گفت...

wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
thaks
باور کنید من قبل از این که این مطلب رو بخونم و داشتم قسمتهای قبلی رو میخوندم تو ذهنم بود و میخواستم بگم برای رشته ی ما هم لینک بدید
مرسی
خدا حفظتون کنه :)