۱۳۸۷ مهر ۱, دوشنبه

پیشرفت

وقتی این جمله احمدی نژاد رو از این مقاله خوندم، خیلی خیلی کیف کردم:

علما محترم هستند اما ما کار ‏خودمان را مي کنيم.شما توصيه بکنيد اما همه توصيه ها را که نمي توانيم اجرا کنيم. مسووليت اداره کشور را داريم و ‏آن قوانين خود را دارد.

این یعنی بالاخره به ما عملا اثبات شد که علمای دینی، لزوما حرفی که میزنند معقول نیست. یعنی تشخیص مصداق، در امور سیاسی و اجرایی به عهده خود ماست، نه علما.
و این یعنی پیشرفت!
این مقاله رو حتما بخونین، خیلی تحلیل خوبی داره.

2 comments:

ناشناس گفت...

ولی خیلی فرقی هم نمیکنه کی نامزد بشه کی نشه. با اومدن وزیر کشوری که سرتاپاش جعلیه و قراره انتخابات رو برگزار کنه.

ناشناس گفت...

البته...!بالاخره وقتی تمام حکومت از یک رنگ باشند شاهد پیشرفت خواهیم بود!
مقاله جالبی بود!
امید دارم که با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و این حرکات دولت نهم فرجی در مسائل ایران و آمریکا حاصل شود.
در مقاله ای خواندم که:
کل درون ریز سرمایه های خارجی به کشور ترکیه در فاصله سال های 1980 تا 1990 میلادی برابر با 4.6 میلیارد دلار آمریکا بود که متوسط سرمایه گذاری خارجی سالانه در این کشور را 456 میلیون دلار قرار می دهد.درفاصله 1990 تا 2000 میلادی سرمایه گذاری مستقیم خارجی در ترکیه 21 درصد رشد کرد و به 20 میلیارد دلار رسید،...،خلاصه روند رشد سرمایه گذاری مستقیم خارجی در ترکیه ادامه یافت تا اینکه در سال 2006 میلادی درون ریز سر مایه های خارجی به این کشور به 20 میلیارد دلار رسید در واقع سیاست گذاری های ترکیه سبب شد تا کل سرمایه گذاری مستقیم خارجی در ترکیه در یک سال معادل سرمایه گذاری انجام شده در طول یک دهه باشد و این موفقیتی بزرگ برای اقتصاد محسوب می شود...
چرایی این قضیه به سرمایه گذاری شرکت های خارجی در این کشور میشود که خود همین سرمایه گذاری خارجی بخاطر امنیت بستر سرمایه گذاری در این کشوراست.
امید وارم این بار نتایج رم-ایتالیا تکرار نشود و ما سرمایه های خارجی را از دست ندهیم.